- Kom i gang med MitID arrow_forward
- Sådan bruger du MitID arrow_forward
- Hjælp og support arrow_forward
- Sikkerhed arrow_forward
- Om MitID arrow_forward
- Vejledninger arrow_forward
Mange skal i øjeblikket have hjælp til MitID i borgerservice. Derfor kan der være længere ventetid til ledige tider. Husk, at du først skal bestille tid til at få hjælp til MitID, når du får besked i din net- eller mobilbank om, at det er din tur til at få MitID.
Hvis du ikke har mulighed for at møde op i borgerservice inden for tidsfristen eller hvis der ikke er ledige tider i borgerservice, kan du kontakte din bank og bede om udsættelse af fristen.
Find telefonnummeret til supporten i din bank
Det er også muligt at bestille tid i din nabokommune, så du kan eventuelt tjekke om du kan komme hurtigere til dér.
Du kan få hjælp i borgerservice, hvis du skal opdatere dine ID-oplysninger og ikke kan benytte NemID nøgleapp, eller hvis du ikke har et gyldigt, dansk pas eller en telefon, der kan scanne passet.
Du kan få hjælp i borgerservice til at få MitID, hvis du hverken kan få MitID via netbanken eller MitID.dk.
Husk, at du skal bestille tid, før du kan møde op. På borger.dk kan du både finde din lokale borgerservice og bestille tid.
Find nærmeste borgerservice og bestil tid
Det er vigtigt, at du medbringer gyldig legitimation, fx pas eller kørekort, så borgerservice kan bekræfte din identitet.
Se hvad du kan medbringe af gyldig legitimation
MitID.dk bruger nødvendige cookies.
Nødvendige cookies sikrer, at MitID.dk fungerer korrekt. Du skal derfor acceptere de nødvendige cookies for at kunne bruge MitID.dk.
Du kan slette cookies, når du forlader MitID.dk.
Læs, hvordan du sletter cookies, i cookie-politikken for MitID.